‍‍  #یادداشت_وارده

🔺... [یکی از مسئولان ارشد دولت] در جلسه شورای اداری شهرستان در حضور آقای ربیعی وزیر کار، مطلبی را عنوان نمودند با این مضمون که «شهرک.صنعتی.حکیمیه.سگزآباد» فاقد متقاضی است و باید چاره اندیشی نمود ...!


🔺به استحضار این مسئول محترم می رساند جنابعالی خوب مطلعید بیش از هفت ماه است تنها چاه آب شهرک صنعتی حکیمیه به علت مسائل فنی خوابیده و آب به صورت سیار با تانکر به شهرک صنعتی منتقل می‌گردد. قطعاً وقتی که هفت ماه آب نباشد فضای سبز در آستانه نابودی کامل است. چند واحد صنعتی مستقر نیز آب را به صورت سیار تهیه می‌کنند و از همه مهمتر اینکه وقتی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری حضور پیدا می‌کنند وقتی می‌بینند هفت ماه است شهرک صنعتی آب ندارد و مسئولین شهرستان بخاطر برخی #سیاسی_کاری‌ ها هیچ توجهی به این مهم ندارند، طبیعی است که رفته و دیگر سرمایه گذاران را نیز منصرف نمایند.


🔺آقای مسئول! بهتر است شما بعنوان مسئول پیگیری چنین مواردی ابتدا موانع سرمایه گذاری را مرتفع نمائید و حداقل ِ کار تعمیر و راه اندازی چاه را از «شرکت شهرک های صنعتی» مطالبه نمایید و پس از آن اگر این شهرک صنعتی متقاضی سرمایه‌گذاری و احداث واحد تولیدی نداشت اینگونه اظهارات داشته باشید. هر چند حرف‌های دیگری نیز از #عدم_توجه_مسئولان ارشد دولت تدبیر! و امید! در این حوزه وجود دارد اما فعلاً به آن نمی پردازیم.


@boinpolitic ⛳

sapp.ir/boinpolitic 🔰بوئین پلتیک درسروش