بوئین پُلِتیک

«بوئین زهرا در قاب سیاست»

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

خیر نخواستیم؛ شر مرسانید ...!

چند روز پیش یک برنامه فاخر فرهنگی بسیار غنی و مردم‌پسند باعنوان #سفیر_آفتاب در پارک امیرالمؤمنین(ع) بوئین‌زهرا برگزار شد. این برنامه «شاد و مفرّح» که اتفاقاً با استقبال بسیار خوب مردم نیز مواجه شد، نمونه‌ای کم‌نظیر از یک برنامه فرهنگی سالم و «بدون ایراد محتوایی و فرهنگی» بود که قابل استفاده و دارای قابلیت نمونه‌برداری برای همه فعالین عرصه فرهنگ و هنر می‌باشد.

▫بعنوان مسئول برگزاری این برنامه در شهرستان بوئین‌زهرا، از چند روز قبل از اجرای برنامه با ارگان‌هایی همچون هلال احمر، اورژانس و شهرداری نامه‌نگاری کردم تا بعلت پیش‌بینی حضور جمعیتی بالغ بر یکهزار نفر در یک پارک نسبتاً کوچک و درصورت بروز اتفاقات و موارد احتمالی، الزامات احتیاطی را مدنظر قرار داده باشیم؛ اما متأسفانه هیچ‌یک از این ارگان‌ها بصورت تأمینی و احتیاط در محل حاضر نشدند.


▫جالب اینجاست که حتی هیچ‌یک (تکرار می‌کنم! هیچ‌یک) از مسئولان محترم شهری و شهرستانی نیز حاضر نشدند به برنامه‌ای که در آن به شهدا ارج نهاده و از خانواده ایشان تقدیر و تجلیل شد قدم بگذارند. خستگی به تنمان مانده بود، تا وقتی که خانواده محترم #شهید الیاس چگینی، دختر شهید و برادر شهید از دست‌اندرکاران برنامه سفیرآفتاب تشکر و قدردانی کردند و این خود برای ما یک دنیا ارزش داشت. الحمدلله ...


▫آقایان مسئول و مدیری که به نام اهل‌بیت(ع) جشن ولادت و امثالهم برگزار می‌کنید؛ ولی درواقع کلکسیونی از اهانت و ابتذال سازمان‌یافته را به خوردِ مردم و فرهنگ جامعه می‌دهید، مردم را به خیر شما امیدی نیست! شر مرسانید لطفاً ...


دبیر سرویس فرهنگی بوئین پلتیک

@boinpolitic

sapp.ir/boinpolitic

💯بوئین پلتیک در سروش

۲۷ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بوئین پلتیک

صید بزرگ سازمان اطلاعات سپاه بوئین‌زهرا

‍‍  ‍‍  ‍‍  ‍‍  ‍‍  🔴 صید بزرگ اطلاعات سپاه بوئین‌زهرا


یک انبار کالا که لوازم برقی و الکتریکی احتکار کرده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه شهرستان بوئین‌زهرا شناسایی و کشف شد.




طبق اخبار واصله سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان بوئین‌زهرا در شکاری دیگر توانستند یک انبار بزرگ را که ابزار و وسایل الکتریکی احتکار کرده بود شناسایی و کشف کنند. 


حداقل ارزش ریالی انبار مذکور که در خانه‌ای نیمه‌ساز در یکی از روستاهای بخش مرکزی مخفی سازی شده بود، «ده میلیارد ریال» برآورد شده است.


این احتکار بزرگ توسط سازمان اطلاعات سپاه شهرستان بوئین زهرا کشف و توسط عوامل اطلاعاتی ناجای شهرستان و باحضور نمایندگان اداره صمت، تعزیرات و نماینده صداوسیما و درحضور مالک اموال مورد بازدید و مستند سازی قرار گرفت. انبار مذکور جهت طی مراحل قانونی تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.


🔵 سازمان اطلاعات سپاه شهرستان بوئین‌زهرا طی اطلاعیه ای ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم و صاحبان اصناف قانونمند، از مردم شریف درخواست کرد تا همچون گذشته اخبار و اطلاعات خود را در خصوص وجود انبارهای غیرمجاز و احتکار اقلام اساسی مردم به شماره ۱۱۴ (ستاد خبری اطلاعات سپاه) در میان بگذارند.


@boinpolitic ⛳

sapp.ir/boinpolitic  🔰بوئین پلتیک در سروش

۲۶ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بوئین پلتیک

کشف انبارهای بزرگ احتکار شده توسط سازمان اطلاعات سپاه بوئین‌زهرا

‍‍  ‍‍  🔷کشف انبارهای بزرگ احتکار چندین میلیارد تومانی توسط سازمان اطلاعات #سپاه بوئین‌زهرا



🔸سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان بوئین‌زهرا در اقدامی ضربتی چهار انبار بزرگ کالا و مواد غذایی احتکار شده را کشف کردند.


🔸به گزارش بوئین پلتیک، این کشفیات شامل یک انبار بزرگ لوازم یدکی و تجهیزات موتوری اتومبیل های خارجی به ارزش چندین میلیارد تومان، دو انبار مواد غذایی شامل حبوبات کانادایی و روغن خوراکی به حجم تقریبی ۳۰ تن و یک انبار بزرگ مواد شوینده و بهداشتی می‌باشد.


🔸کشفیات جدید سازمان اطلاعات سپاه شهرستان بوئین‌زهرا، بعلت حجم زیاد محموله احتکار شده فعلاً ارزش‌گذاری ریالی دقیق نشده و اقدامات لازم در این زمینه در شُرف انجام است.


🔸انبارهای احتکار کالاهای مذکور جهت اقدامات قانونی با حضور دستگاه قضایی و نماینده دادستانی تا اطلاع ثانوی پلمپ شده‌اند.


🔸شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم شریف شهرستان بوئین‌زهرا می‌باشد.


@boinpolitic

sapp.ir/boinpolitic

💯بوئین پلتیک در سروش

۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بوئین پلتیک

سیل کماکان ادامه دارد ...!

‍‍  🔸قریب به دوماه از #سیل اخیر منطقه بوئین‌زهرا می‌گذرد؛ ولی متأسفانه هنوز حال و روز برخی از خرابی‌های این سیل جهت یادگاری باقی‌ مانده است!

🔸 #زیرگذر مقابل روستای #فتح‌آباد بعلت موقعیت راهبردی، یکی از پرترددترین معابرروستایی آن محدوده محسوب می‌شود؛ ولی متأسفانه پس ازسیل ِ دوماه گذشته، کماکان مسدودباقی مانده ومسئولان امر اقدامات لازم را درجهت بازگشایی این معبر انجام نداده‌اند.


🔸عبور ازعرض جاده اصلی وخطراتی که مردم این محدوده را بخاطر این امر تهدیدمی‌کند در ویدئوی منضم به این یادداشت بوضوح قابل مشاهده است ونیاز به توضیح اضافه نیست.


🔸بنظر آن مسئولی که دائماً بفکر هزینه‌کرد ِ بیت‌المال(بخوانید ریخت وپاش تبلیغاتی دولت تدبیر!وامید!) درمراسمات غیرضرور که دربرخی اتاق‌های.فرمایشی برنامه‌ریزی می‌شود باشد، دیگر مجالی برای فکر، طراحی واقدام برای حل مشکلات مردم مستضعف روستا نخواهدیافت.


🔸جنابْ‌خان! تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده است؛ لطفاً فعلاً بفکر مردم و حل مشکلاتشان باشید، وقت برای تبلیغات واجرای سناریوهای انتخاباتی زیاد است ...


#مطالبه

#آتش_به_اختیار

@boinpolitic

sapp.ir/boinpolitic

۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بوئین پلتیک